Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Ras i Leksvik

Det har gått et ras på Hjellup i Leksvik.  Vi oppdaterer saken på forsiden av vår hjemmeside.
 

 

 

 

 

Kontakt oss

Postadresse:
Indre Fosen kommune
Rådhusveien 13
7100 Rissa

Fakturaadresse: Indre Fosen kommune, Fakturamottak BJUGN, Alf Nebbs gate 2, 7160 BJUGN

Sentralbord 73 85 27 00 (Rådhuset i Rissa)
Sentralbord 74 85 51 00 (Kommunehuset i Leksvik)

Sentralbordet er åpent mandag til fredag kl 09.00 til 11.00 og 12.00 til 15.00.

Åpningstider

Rådhuset i Rissa og kommunehuset i Leksvik er åpent mandag til fredag kl 09.00 til 15.00
 

Org.nr. 944 305 483

Kommunenummer: 5054

E-post: postmottak@indrefosen.kommune.no (send aldri sensitiv informasjon per e-post)

Facebook: www.facebook.com/IndreFosenkommune

Instagram: @indrefosenkommune

Vimeo: Vimeo.com/indrefosen

Send elektronisk post på en sikker måte:

https://svarut.ks.no/edialog/mottaker/944305483

  • E-post kan være en usikker kanal fordi den er lett å få tak i for uvedkommende. Du kan heller aldri være trygg på at e-posten når mottakeren, fordi den kan stoppes i spam-filter.
  • Ved å benytte tjenesten eDialog, kan du nå sende oss dokumenter via en sikker kanal. Vi oppfordrer både privatpersoner og bedrifter til å benytte eDialog til å sende dokument trygt inn til oss.
  • For å bruke tjenesten, må du logge på/autentisere deg ved hjelp av ID-porten (MinID, BankID mv)
  • Når du har logget deg inn, fyller du ut skjemaet og laster opp dokumentet du vil sende oss (dokument må være i PDF-format). Slik kan du omgjøre et dokument til PDF-format: For Word-dokument velger du "Lagre som" og deretter filtype PDF. LibreOffice og OpenOffice har egen knapp på verktøylinja som heter "Eksporter til PDF".


Du skal ikke bruke eDialog hvis:

  • Kommunen har elektroniske skjemaer til formålet, f.eks. søknad om barnehageplass, søknad om stilling mm.

Tenk på følgende før du sender brev eller e-post til kommunen

 
All post til og fra kommunen er offentlig dersom den ikke inneholder taushetsbelagte opplysninger. All arkivpliktig post kommer på den offentlige postlisten. Det betyr at du kan finne brevet ditt omtalt, sitert eller gjengitt i sin helhet i media. For å ivareta personvern på en sikrere måte, er noen arkivdeler unntatt offentlighet og dermed ikke en del av innsynsløsningen. Det gjelder:
  • personalmapper
  • elevarkiv
  • barnehagebarn-arkiv
  • kommunal innfordring
  • startlånsaker
  • bostøttesaker
Pasient- og klientsaker er saksområder som i sin helhet holdes utenfor internett. Partsinnsyn er hjemlet i forvaltningsloven § 18. Eventuell begjæring om innsyn rettes til aktuelt tjenestested.
 
Ønsker du innsyn i dokumenter som er unntatt offentlighet/publisering, kan du sende en innsynsbegjæring til postmottak@indrefosen.kommune.no
 
Dokumenter vil publiseres fortløpende når de er kvalitetssikret. Sykefravær, ferieavvikling og bemanningssituasjon kan gi forsinkelser på publisering.
Fant du det du lette etter? Legg igjen din e-postadresse eller telefonnummer, hvis du ønsker at vi skal hjelpe deg med å finne informasjonen du leter etter.