Alle som får tilbud om vaksinering, får muligheten til å bestille time digitalt. Rundt halvparten av de som får invitasjon til vaksinering, benytter seg av den digitale løsningen. Vi ønsker å øke denne andelen betraktelig!
Det er noen innbyggere som av ulike årsaker ikke kan bruke digitale innloggingsløsninger med elektronisk ID. Og de vil vi selvfølgelig hjelpe. Men svært mange bruker allerede slike løsninger i f.eks. nettbank. Vi setter stor pris på om alle som får tilbud om vaksinering, bestiller digitalt om de kan. Servicetorget kan bistå for den som trenger hjelp til bestilling, hverdager kl 10.00-14.00, tlf 74 85 51 00.
Vaksineteamet ringer rundt til de i aktuell målgruppe som ikke har bestilt time, for å sikre at alle får samme tilbud. Men dette tar mye tid. Og nå som vaksine-leveransene øker, blir det langt flere å ringe til. Hvis ti personer bestiller digitalt, er det minst en time spart!
Vi setter derfor stor pris på om du bestiller digitalt, hvis du kan. Takk på forhånd!